Felicitări că ai ales să dedici cursa ta de la Semimaraton Gerar pentru o cauză caritabilă! Sperăm că planul de antrenament merge ca pe roate, însă noi vrem să te ajutăm cum poţi să treci linia de finish şi cu pagina ta de Galantom.
Ştim că e mai dificil să încurajezi prietenii să doneze decât să alergi poate un maraton 😀 Dar la fel ca în alergare, cu un pic de antrenament şi strategia potrivită poţi ajunge imediat la targetul tău de donaţii. Am adunat mai jos câteva sfaturi care sperăm să te ajute în acest sens!
Personalizează pagina ta
Paginile care conţin o descriere personală şi o poză cu tine au şanse mult mai mari să strângă donaţii. Ideal este chiar să ai o poză cu tine în alergare, poză pe care o poţi schimba poate din când în când cu una de la un antrenament recent 😉
Donează şi tu
Ca în multe alte lucruri din viaţă, exemplu personal contează. Ba mai mult aşa treci şi de pasul cel mai greu, cel de a avea prima donaţie. De aici oricine intră pe pagină o sa vadă că pui şi tu în practică propriul sfat 😀
Povesteşte despre antrenamente
Dacă postezi pe facebook sau orice altă reţea de socializare despre antrenamentele tale, e ocazia perfectă la final să reaminteşti oamenilor că ai şi cursa caritabilă unde pot contribui şi ei. Aşa ai mai multe ocazii să încurajezi oameni din jurul tău să doneze fără să spui mereu acelaşi lucru 😀
Abordează personal
E mai uşor să trimiţi un email cu BCC dar el nu are mari şanse de convingere. E mult mai puternic dacă scrii un mesaj personal, dedicat unei persoane. Nu trebuie să scrii la sute de persoane, chiar şi câteva mesaje la persoanele potrivite, care sunt atrase de cauză cu mesajul potrivit pot avea un rezultat surprinzător.
Include link-ul spre pagina ta oriunde poţi
Sunt multe locuri unde poţi posta link-ul spre pagina ta, astfel încât celor din jurul tău să le fie la îndemână. Poţi să îl incluzi în semnătura de la email, îl poţi pune poate la finalul prezentărilor în zona date de contact sau poţi face nişte mici cărţi de vizită care să le împarţi când povesteşti cu cineva despre noua ta provocare.
Carbo şi Glucide
Ca alergători ştim puterea carbohidraţilor şi glucidelor, dar ele sunt un instrument important şi în zona de fundraising. Poţi amenaja la birou o mică zonă cu prăjituri, limonadă etc. lângă care să pui un mic afiş cu pagina tau (poză, link, QR) sau de ce nu chiar un laptop deja deschis cu pagina de Galantom 😉
Nu uita să mulţumeşti
Un mesaj frumos de mulţumire le va oferi o experienţă faină şi sunt sanşe că îţi vor dona şi pe viitor. Dar poţi să mulţumeşti şi public pe social media, aşa îi poţi încuraja şi pe alţii să doneze.
Foloseşte la maxim weekendul evenimentului
Până la urmă la eveniment demonestrezi că te ţii de cuvânt şi duci cursa sportivă până la capăt. Foloseşte toate ocaziile să postezi despre experienţa de la cursă incluzând link-ul şi încurajarea de donaţii. Poţi posta poze când îţi ridici kitul, cu echipamentul pregătit, înainte de cursă, poza de la final cu medalia etc.
Recuperare după cursă
Paginile de pe Galantom strâng chiar şi 25-30% din sumă în săptămâna după eveniment. Acum e momentul să îi convingi pe cei care au aşteptat să vadă dacă chiar duci cursa până la capăt. Povesteşte despre experienţă, postează poza de la primele alergări de revenire etc.